Jaa, vem vill inte det !

Dela ut en kram på Alla Hjärtans Dag ! Denna dag är ju från början sen 400-talet en hyllning till helgonet St Valentine ! Och sen så småningom bl.a  kommersiellt , liksom t.ex. Mors o Fars dag !
          Eftersom jag är en livsnjutare på mitt sätt så är det inget fel att ha många i sitt hjärta ! Som man önskar välgång i all ödmjukhet ! Har inte heller agg till någon ! Har väldigt svårt att hata människor ! Vare sig jag känner dom eller inte ! 
           Längs min livslije från RÖTTER TILL BARNBARN delar jag med glädje o rofyllt hjärta ut HJÄRTLIGA kramar ! 
            Och för egen del hoppas jag att det blir en härlig helg i sportens värld ! Och nu skall det tittas på dagens V-75 system ! Tävlingarna går i Kalmar ! Slalom för damer i VM i Beawer Creek är t.ex. ochså en höjdare att se fram emot ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0