Nää, vem kan få nog av vackra bilder ! Från den Värld man tillhör !

  Jaa, det här fotot togs nära hemmet efter sångens avklarande, gick bra ! Har bra stöd av dom som sjungit i kör väldigt mycket mer än jag har ! Och när här är utsikt över denna park, i närheten av var man bor, så är här ochså vackert, vare sig det är rimfrostklädda träd eller grönska ! Just nu är det ju varken hackat eller malet ! Men vintern är ju bara ca en 1/4 av året ! Klarar man inte av den ....? Och mars ? Hur blir den månaden ?
 Jaa, vet ni vad ! Vilka foton man kan få av Charpahtian Garden ! Av olika slag ! Dom skall jag frottera mig med så länge jag kan se dom ! Och detta är alltså foton från Romania ! Men har visat att där är lika vackert när det är gröna bilder !
            Jaa, då får jag se på V-86 i kväll ! Inget alpint idag ! Men igår tog Sverige en bronspeng i nationstävlingen ! O det har ju gnällts om att inte Frida Hansdotter var med i laget ! Men Anna Swenn-Larsson gjorde en storstilad insats ! Och var väl så bra som Maria Ph ! Bra gjort Anna ! Du gav svar på tal !
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0