Nu försökte dom igen !

Lurendrejarna ! Fick idag ett mail där det stod att jag betalt dubbla fakturor till mitt tele-bolag ! Och sådant slängs i papperskorgen ! Har nämligen autogiro på allt som betalas dit ! Naturligtvis är skojarna ute efter att få mitt kontonr. till min bank ! 
      Det ringer ju försäljare ganska ofta o andra med märkliga kortnummer o hemliga ! Men hos mig gör dom det förgäves ! Har nämligen både telefonsvarare o nummerpresentatör ! Och svarar jag inte så lägger dom på ! En del av dom här är ute efter att sälja lotter av alla de slag ! Men jag är nöjd med det utbud jag har ! Så jag leker katt o råtta med dom ! Kul ! Och skulle nån inte spela in om jag inte är hemma så känner jag igen nummret ! Anhörigas o kompisars nummer har man ju på mobilen o Lurendrejarnas har jag uppskrivna ! :)
              Idag är det ett strålande väder ! Varit kallt i natt o nu lyser solen från molnfri himmel !
  Det var ju väldigt ljust i morse ! Och månen syntes ovanligt tydligt ! Kan skymtas till höger om mittenträdet !
 Jaa, snön bevaras tack vare att det är under noll på en del nätter ! Ju mer molnfritt desto kallare på natten !
            Snabbis o snabbis ! ? Jaa, för mig är detta en snabbis ! Brukar vara långrandigare ! Men det har mycket med entusiasm att göra ! Då kan man bli tjatig ! Men det står man för ! Dass war alles für heute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0