Det är ju en viktig del i min livsstil !

Motion bl.a. Nu får vi se idag om jag hinner ut innan gumman Tö med aviserat  regn senare tågar in ! Just nu har vi i Askersund flera minusgrader i natt sedan lågtrycket passerat ! Men nu är ett nytt på väg , barometern min, sjunker igen ! Men kung Bore återkommer nog !  Kan inte göra mycket åt det ! Motarbetar bara det här med värre än någonsin ! I Nordamerika var det ju rekordkyla häromdagen ! Allt jämnar ut sig sa han som.....!
          Jaa, mycket handlar ju nu om extremismhotet i världen ! Andra länder än Frankrike har ju råkat ut för det sen många, många år tillbaks ! I Stockholm gick det väl omkring en självmordsbombare för ett par år sen ! I Frankrike har ju Al Quiaida tagit på sig skulden ! Sen är det ju väldigt lätt att kalla folk för islamofober som är rädda o skrämda ! Och  i dessa extrema islamistiska gruppers hat finns även ett ständigt hat mot Israel o judar !
      Och skor, kängor med dobbar, behövs när jag inleder veckans motionsrundor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0