Ett jäkla tjatande om vädret !

 Jag är som sagt intresserad av det som vetenskap o inte som gnällobjekt ! Och är man påläst sen   " urminnes " tider om det och ser det i nuet ! Då kan man genomskåda en del ! När ivern att skylla det mesta på växthuseffekten finns av bl.a miljöpolitiska skäl ! Både i nuet o 50-100 år framåt i tiden !
            Fotot här är taget för 5 minuter sen ! Och det kommer regnblandad snö ute ! Syns ! Och enligt dagens väderprognos i morgontidningen så skulle det inte komma nån nederbörd varken idag eller i kväll för Sydnärke !
          Jaa, det som syns längst bort på bilden är det gamla vattentornet i Askersund, så klart !
          Nu skall jag räkna upp vad jag är intresserad av ! Från rötter till barnbarn , Världsmusik, mest från Balkan o östeuropa , sport, politik, historia, motion, , etniska minoriteter, och hålla mig uppdaterad på vad som händer även utanför det trygghetsnarkomaniserade Sverige ! Där en del verkar utropa sig till humanismens stora välgörare utan att se till fakta om sin egen historia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0