Härlig sporthelg har det varit !

För dom som inte är intresserade av sport så kan man ju titta på nått annat än detta inlägg  !  Jaa, det gladde  mig att våra damer i teamsprinten slog norskorna o blev etta ! Även att i herrarnas teamsprint fick norrmännen stryk av ryssarna ! Lägg namnet Stina Nilsson på minnet !
          Sen hackas ju det på Justina Kovalzuk o hennes skidåkning o form o.s.v. Teknik och så vidare o att hon inte är bra längre ! Såvitt jag vet så har haft skador sen nått år tillbaks , minst ! Men idag gav hon svar på tal ! Hon och hennes teamkamrat höll på o slå norskorna i teamsprinten ! I fristil t.o.m. ! 
       Det är ochså rätt kul att se på de här nya grenarna sen flera år ! X-games halfpipe o allt vad det heter !
                 Sen är jag ju väldigt förtjust över att Arsenal slog Manchester City borta med 2-0, vilket försvarsspel ! ! Arsenal börjar nu få tilllbaks skadade spelare ! Några är fortfarande skadade dock , Wilchere o Arteta t.ex. ! O Sverige fortsätter o vinna i handbolls-vm !
                   Jaa, nu inleds ju en ny vecka imorgon ! Och jag är intresserad av så mycket så veckorna bara rusar iväg ! Motion i morgon ? Väglaget bestämmer ! Men ner i stan skall jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0