Jaa, så här innan Tour de ski börjar !

 Så här såg det ut utanför min balkong idag ! All snö borta över en natt ! Men  tänker inte summera nån vinter för än den 15 mars ! Och inget " extremväder " för än den 31 december ! Det hjälper väl ingen men folk, våra rötter, led väl lika mycket av stormen , en av de värsta någonsin i Sverige, som inträffade i början av 1900-talet !?
            Kl 12  börjar ju Tour de ski ! Undras hur det går förbl.a. Calle Halvarsson och Emma Wiken !
 Tack vare jag lever som jag lär o har skrift o fotobevis på detta sen många år så har man inte svårt för att sticka ut hakan , kött på benen ! Men visst svävar därför den ofta förkommande Jante omkring i luften omkring ibland !  Men det skits det fullständigt i ! Tror ni inte jag lever som jag lär o inte står för det så är ni välkomna hem ! Så skall ni bland annat få följa med på många av mina motionsrundor ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0