Joodå ! Inre tjänst blir det !

 
För nån timme sen såg det ut så här på åskfronten ! Vi  får väl se om det blir någon aktivitet i mitt område , senare idag ! Åskan kom väl in över västkusten ! Inget ovanligt ! 
            Nu är jag tvungen att ha många lampor tända i lägenheten ! O Totte parakit vaknar knappt till ! Blir väl mer liv när jag går in och sätter mig hos honom ! Har en speciell vissling som jag lär honom ! Och ibland använder han sig redan av den ! Dessutom säger jag ofta Totte till honom !
 
 
 Jaa, dom här fotona står bredvid varann på min kista ! Och det här med Från Rötter till Barnbarn ! Kan man tänka på ! Och även texten på kistan  Anna Elerbrockes      Anno 1687 ! Vilket land kan man då associera till ?! 
 
        Även en annan , snart 77 kan sägas gå i väntans tider ! Kan ochså associeras till 2 andra saker ! :)
 
                    Jaa, nu blir det Tv-vardagsrummet ! O sällskapa med Totte parakit ! Och har ingen aning om vad det är på Tv idag ! Det blir nog att se på naturprogram som visar filmer hela dagen ! Intressanta program ! Men oftast ser jag bara på tv på kvällen ! Om det inte är sport ! Eller något riktigt angeläget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0