Dagens huvudperson ! För mig !

 
 Naturligtvis gratulerar farfar barnbarnet Måns som idag fyller 21 år ! Bra att ha foton i arkivet när mina barnbarn fyller år ! O det är många att komma ihåg ! Måns är nummer 4 av 10 ! Och ännu fler barn gratulerar man, som hör till på nått vis ! O en av mina " fasor " här i livet skulle vara att glömma bort nåns födelsedag !
        Nu var det inte mig vi skulle prata om ! Minnen har jag fortfarande ochså ifrån t.ex. när Måns, 7 år gammal och farfar åkte tåg till Tyskland ! Med byte i Hamburg bl.a. Till Mannheim ! Där min tyske kompis Cai hämtade oss för färd till deras hus i Frankentahl ! En lyckad vecka var detta , med olika utflykter , Bl.a. till Heidelberg !
             Fina minnen ! Det ochså !
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0