Jaa, har man 10 barnbarn o snart skall få ett till !

Så är väl det en anledning till att ge järnet oavsett hur Världen ser ut ! Frågan är om den var så mycket bättre innan 1945 o bakåt i tiden ! Jordens befolkning är ju över 7 miljarder o medellivslängden ökar ju ! Jaa, klimatet ? Det finns perioder i Mänsklighetens historia som inte jag skulle vilja vara med om !
 
 
Jaa, dessa foton har jag fått idag ! Här har vi mitt äldsta barnbarn Pelle, 27 o kusinen Viktor som är ...10 år yngre ca ! 
 
 
 
O nu klämmer vi till med Pelles småbröder , Abbe  6 o Kalle 4 ! De 2 yngsta barnbarnen !  För utom nästa kille !
 
 
 Och här har vi det yngsta barnbarnet Franke, 2 år i december  ! O han leker med sina bröder Abbe o Kalle !
         Nu blev det dom här som blev med på bild , den här gången ! Och namnen på dom andra med varierande ålder från 23-24  är Fia, Emil, Måns, Moa o Tåtte som är 12 ! Och JAG HAR HÄRLIGA KRAMAR SOM RÄCKER TILL ALLA ! Orden var stolt och previligerad ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0