Värme inombords är bra att ha !

Tyvärr har min fågek Kalla lämnat mig ! O det känns tråkigt ! Efter 6-7 års samvaro ! Incidenten i köket klarade hon inte av längre ! Så är det ! Tycker, tyckt, inte om att bara ha mina fåglar, genom tiderna , bara inlåsta i en bur ! Jaa, man har ju nästan alltid haft fåglar som sällskap ! Sen barnsben ! Näädå , inget avslut med fåglar, som bl.a. suttit på min axel o putsat sig  !
          Värme inombords ! Har man ändå ! Behövs om man tittar ut ! Det kylslagna regnet går väl över , verka så på en radarbild ! Bara att konstatera ! Sommarvärme finns i öster  och i sydeuropa !  Jaa, sydväst,väst o nordväst vindar vår o sommar kyligare ,sydost,ost , nordost,  varmare ! Tvärs om på vintern ! O i USA åskar det dag efter dag !
 
 Jaa, Örebro sk spela oavgjort borta mot Elfsborg ! Ledde nästan hela matchen med 2-1 ! Barcelona o Arsenal vann cupfinalerna i sina länder ! Barcelona är nu både seriesegrare o cupmästare ! Har på lördag chans att även vinna Champions League  ! Och cupfinalen mellan Arsenal o Aston-villa såg jag på tv ! Arsenal fenomenalt ! Verkar ochså ha slut på de många skadorna ! Blir farliga nästa säsong !
 
Jaa, Solvalla ! Intressanta omgångar , med elitloppet på söndan som godbit ! Men tippandet från min sida var uselt ! Ingen resa förutom dom inom landet , som även dom är intressanta !
 
 
 Det här fotot bilden tycker jag om ! En sån hård helg har man inte haft ! Retweet från tim cornwell !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0