Så är det , även så här års !

 Solen den ritar jag på brev o kort ! Till mina barnbarn bl.a. Jaa, den lyser faktiskt över vän som fiende ! Och det hjälper ju inte att ta bort den ! För då kommer ju ingen att kunna leva ! Inte ens dom som sitter på sin piedestal !
 Vilken härlig dag ! Och så här års generer ju högtryck som ger minus nattetid fint väder på dan ! Som synes ! 
 
   Motionen blev enligt det långa konceptet ! Nån snödriva fanns uppe vid bandybanan ! Och som vanigt träffade man trevliga människor längs vägs ände ! Pratar med alla som jag känner vill det ! Jaa, pratar med alla på gott o ont ! Skrev ju min far om mig i en av sina dagböcker från 1940-talet ! Tjaa, hellre det än inte alls ! :)
 
 Är väldigt intresserad av andra länder ! Även på Balkan ! O deras musik ! Och detta är en vacker bild från Bukarest ! Från Carpathian Garden , var det väl ! Det finns ju många fördomar mot olika länder ! Mitt intresse ligger i att möta människorna i det dagliga livet ! Få kontakt ömsesidigt ! Klarar jag bra även med engelska eller kroppsspråk ! Det har förståtts ! Under årens lopp ,särskillt på senare år !
 
 Varför det tas in mycket musik härifrån i hjärta,själ o sinne, från Balkan bl.a ? Kan inte svara på det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0