Det är bra att ha följare som man ochså kan följa !

 
Vackra bilder ? Mina Vackra bilder från motionsrundan bl.a har gett mig följare med roliga o Vackra bilder ! Och Real Madrid följde mig en dag liksom Lady Gaga t.ex. Men när det skrevs att jag höll på Barcelona o följde dom , då tog dom bort mig ! Jaa, det här fotot re. från Polak Potafi via Jena C ! Och Jena C är den som mest retweetar från o skickar själv ! Tänk vad egna Vackra bilder kan öppna en Värld för en !
 
 
 Jaa, joo en stor  romantiker har man alltid varit ! Ända sen man var förälskad i Gina Lollobrigida o såg hennes filmer i Luleå på 50-talet ! Och denna Vackra bild vill jag gärna visa ! Retweetad från Anha !
 
    Jaa, snart blir det motion ! Och handlande på hemvägen ! Det nya körkortet har kommit ! Hämtas ut ! Bra o ha som legatimation ! Rättare sagt nödvändigt ! Vädret ? Prognoserna skiftar ständigt ! Nån sommar här går nog inte att utropa ännu ? Men mer sol än det sas för 2 dar sen !
        Jaa, som sagt ! Min morgontidnings vädersajts kommentar idag : En varm luftmassa täcker södra o östra Europa  medan det är lite kyligare i norr ! I gränsen mellan varm och kall luft väntas kraftigt regn och åska ! O den åskan förkommer JUST NU MEST öster om Finland och i Grekland o Turkiet ! Och i Usa fortsätter åskandet dag efter dag ! I bl.a.mellersta delen ! Jaa, USA med Canada vid gränen norrut ! Kan man fundera på ! Liksom värmen i södra USA ! Ner mot Florida !

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fina bilder

Svar: Tack ! Och garanteras , så länge jag kan, att försöka bidra med egna o andras Vackra bilder ! Bl.a.! :)
Jan i Askersund

2015-05-27 @ 09:45:06
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0