Nää, regnet hade upphört !

När jag gick ut på motionsrundan ! Och när solen lyste emellanåt åkte vantarna av ! :) Och nu kommer jag att ha ögonen på 10dygns prognos framåt ! Och för morgondan lyder prognosen - molnigt och från och till skurar. Få se vilken morgondagens aktivitet blir !
       
Jaa, vem klagar på grönskan vare sig den är under eller över det normala ! Klimatet i Världen har väl varit under eller över det normala sen Jordens födelse ! Men frågan är vad man från dagens mätningar räknar som det normala ! Men olika undersökningar med dagens hjälpmedel visar ju bl.a värmen på vikingatiden ! 
 
                                                       Grönska var det som sagt 
 
 Och detta foto togs för några år sen ! Men varit där efter dess ! Denna Vackra bild är från Naturens hus i Örebro ! Ligger inte långt ifrån Hjälmaren o fågelparadiset Oset ! Tar ju med äldre Vackra bilder ibland !
 
 
    Jaa, har man förmånen att få till sig Vackra bilder från alla Jordens hörn ! Jaa, det här är ju ett foto som man inte säger nej till !
 
O inte det här heller ! Fotona är retweetade från Dee o Mars ! Nej inte planeten Mars !
 
 
  Och rundan idag gick på slutet förbi kyrkogården i närheten av man bor ! Och som sagt innan, här går jag oftast förbi på mina motionsrundor ! Och för mig är det här en vacker bild ! Trots sorgens skepnad ! Men ingen är något undantag ! Och själv filosoferar jag här om att ha  förmånen av att ha o haft ett bra liv ! O tänker på alla från Rötter till Barnbarn ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0