I lampans sken !

 
Jaa, då var det fredag igen ! Och igår var det ochså en bra dag ! Promenerande här o  där ! Att promenera är ochså bra för hälsan ! O igår promenera jag bl.a. med den  mångårige  kompisen Bengt bla. till  lampaffär o då inköptes denna lampa för vardagsrummet / tv-rummet ! Passar väl bra till en annan " sportfantast " ! Lyser väldigt bra upp ! O på knappen till tändandet går att vrida så olika ljusstyrka kan framkallas. Och en av mina söner kom och satte upp den och hade 2 av barnbarnen med sig !
 
 
Jaa, det är väl inga hemligheter ! Sonen som hjälpte mig heter Peter o barnbarnen Kalle o Abbe ! 2 av många ! Prata om att ha det bra förspänt ! När det gäller det mesta ! Jaa, idag skall jag delvis befinna mig i förrådet o röja o få ordning ! 
     Som sagt ! Trevlig helg ! Trots allt som människan drabbats av sen urminnes tider ! Det som ger störst rubriker , Ondska o bråd död !

Kommentarer
Postat av: emmish

cool lampa :D

ha en bra fredag

Svar: Jaa, blev ett lyckat inköp ! Ha det bra själv !
Jan i Askersund

2015-10-23 @ 10:17:11
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0