Jaha minsann ! Fredag igen !

 
Igår var jag tillsammans med mina systrar , på besök från Hjo, o åt middag hos min äldste son ! Och då togs detta foto av Stolt farfar omgiven av 4 av barnbarnen ! Kan knappt räkna dem alla ! O den minsta  i mina armar är en flicka , jaa, 3 veckor på söndag.! 
 
O i kväll skall jag o mina systrar åka o äta middag hos min yngste son o hans familj som bor på landet , några kilometer söderut  ! Och där finns ochså barnbarn ! Men alla barnbarn kommer inte att ses i helgen! Utan vid senare tillfälle , naturligtvis , nu när det bos här i Simrishamn !
 
          Det är fullt hålligång ! Och mycket gående o cyklandet o bl.a. handlande till lägenheten !
 
Jaa, min lillasyster får väl ochså vara med på bild ! Med den lilla i famn !
 
             Javisst i morgon är det , V-75 ! Går på Åby-travet ! Det ägnar jag mig naturligtvis fortfarande åt !
 Och trevlig helg önskas ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0