Jaa, en dag som rusar iväg !

 
Jaa, kl är 16 ! Och omkring 18 hämtas jag av min yngste son ! Middag skall ätas i Wiarp , en liten bit från stan, och sedan skall vi på tv titta på Mff:s match mot Real Madrid !
 Fort har dagen gått. Träffat kompisar nere i hamnen sedan gått en runda med en av dom och fikat på vägen mot min lägenhet ! Som förrevisats ! Föll i smaken , bl.a  över läget ! O parakiten Totte höll full låda o satte sig även på  Börjes axel ! O visslade i olika tonarter !
         Vilket väder ! Idag igen ! Som synes !
 
 
      Jaa, gässen är väl på väg söderut ! Och mitt i allt syns en knölsvan bland Kanadagässen !
 
                   Jaa, nu får vi hoppas att inte Malmö FF kläs av av Rela Madrid ! Och Örebro Sk kom ju med en bra spurt i Allsvenskan ! Laget är nu inte hotat av nedflyttning längre ! Bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0