Blev en visit hos paret idag igen ! I sol men isande nordostvind !

 
Hur mycket det blåste här kommer jag inte ihåg men allt såg ut som vanligt o  hon, som jag antar, gav mig en förströdd blick ! Vana vid åskådare !? 
 
Hanen då ? som var i närheten  vadar ut igen i vattnet efter ganska noga ha studerat mig !
 
 
Sedan cyklades det iväg till detta väkända ställe i närheten av Vårhallarna, där en promenad togs  ! Och innan man kom hit så träffade jag vid stranden i närheten av badhytterna på svärdotter Anna med Rut o Franke !
 
Jaa, och från Vårhallarna cyklades till detta välkända hus ! Där jag pratade med ägarna och fick tillåtelse att fotografera det !
 
Sedan gicks det på detta hållet ! Och detta motiv fotograferades ! Därefter cyklades det till min kompis sen 60-talet Rolf som stämts träff med ! Och satt o solade i hans trädgård innan han kom hem Och sedan hemåt närmare 18-tiden ! 
          Åter en givande dag i Jahans liv. Joo, det här med Jan , Jahan o Johannes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0