Det är bra med ett fotoalbum i datan från 2006 !

 
           Det här fotot är taget omkring 2007 ! Efter ändrande i datorn har det riktiga årtalet försvunnit ! Men var är fotot taget ? Joo, i Motormuseet i Motala  ! Och utflykten företogs med kompisar i SPF i Askersund ! 
       
    Om jag inte missminner mig så är det här en bil som tillhörde Gustav V !? Användes bl.a vid färder till där jakt förekom ?
 
Jaa, det här fotot ! För mig född 1938 och med en far som var född 1904 samma år som mannen på bilden med sin Rolls Royce är det inte svårt att komma ihåg att detta foto togs vid besöket ! Och mannen på bilden är revyförfattaren o kåsören Kar de Mumma , Erik Zetterström ! Och detta var en mycket uppskattad och välkänd person på sin tid !
                Med detta avslutar jag dagens tripp i mina fotoalbum antingen då med rubriker o årtal eller bara årtal och nu fick man en vägledare som angav årtalet 2008 !
 
                      Joo, då blir motion idag men inte till motormuseeum i närheten !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0