Jaa, det här med foton av olika slag !

 
Tiden går fort och jag med den ! Men idag blir det cykling igen ! Jaa, flitiga Lisa har flitige Jan tagit foto på för idag ett år sen ! I den förra lägenheten i Närke ! Oavsett var man bor så är tacksamhet över ens liv stort ! Och min symbol är ju Solen. O så länge man kan se den o veta att den även lyser ovan molnen ! Och då lyser ju den ochså symboliskt över alla på min livslinje ! Jaa, flitiga Lisa ! Hade kanske varit nått för köksfönstret ! Men tänker sköta mina poslinsblommor efter bästa förmåga ! 
          Att även kunna ha trevligt med sig själv ! Det är ingen dålig känsla ! O har inte ett dugg med egoism o göra. O ett bra socialt nätverk utan att tänka på måsten !
 
 
Jaa, det här med att följa o ha följare ! Gör att jag kan retweeta Vackra bilder från olika länder ! Det här fotot kommer från Foto Factory/ Jaroslav Gorovsky o visar  plats på Irland ! Croagh Patrick`¨ by står det !
 
 
 
 Jaa, det här fotot är från Skottland ! Retweetat från jf martin . Texten lyder Friday sun rising between Corodale and Hecla ! Jaa, Hecla finns tydligen något som heter i Skottland ochså ! Om man tänker på Island !
 
     Jaa, då ! Är nöjd med att jag klarar mig själv o sköter mig efter samma koncept som innan.o avsett hur ofta man träffar folk ! Träffar folk varenda dag kända som okända ! Är bra med olika intressen o att motionera ! Efter dom omständigheter som orkas ! Och doktor har sagt att jag skall fortsätta med min motion utan att oroa mig ! 
           Jaa, helgen blir spännande som vanligt att se fram emot ! Olympiatravet går på Åby missas ej på Tv ! Och en match på söndagen som ses fram emot är Manchester United mot Leicester City. ! Vinner Leicester så har väl dom tatt ligan ! Och Ösk ligger 2 i allsvenskan o Malmö FF har väl börjat på att repa sig !
 Har  många personer o tänka på och det är ju bra ! Och den här bloggen är ochså fortsatt bra att skriva ! När man har så många omkring sig o i " fjärran " ! Nää, nått demonsrationståg kommer icke att gås med i ! O det är jag väl inte ensam om i Världen ! Trevlig helg !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0