Jaha då var det fredag igen !

 
Jaa, det här med roliga serier ! Jaa, Benny Hill tycker jag mycket om ! Han går nog inte hem hos dom fanatiska feministerna men so what ! 
       Jaa, kul var ordet ! Och numera kan man se denna goa gubbe på youtube. ! Och jag tror Benny håller med mig om följande trots att han emellanåt hade lite oordning i ledet ! 
         Jaa, tankesmedjan var det ! Det här med ordning o reda i ledet skadar väl ingen oavsett vad man har för för- eller efternamn !
         En annan serie som jag gillar är Seinfeldt ! O den går varje vardag på kanal 6 ! O den brukar man kunna se  efter motionen !
 
Joodå hon var där svanen ! Antar att det är hon som ligger där ! i dag var hanen på vift igen ! Som synes har dom tillgång till fin sandstrand med då havet nedanför !
 
 
Och här foto taget närmare inpå från samma perspektiv ! Jaa, nu kommer ju helgen o då blir det inga rundor i hamnen. Dom begynner nästa vecka !
              Och nu ser man bl.a fram i helgen emot handboll , V-75 o besök av syster o svåger ! Som bor ca 50 mil härifrån uppåt landet vid Vätterns sköna strand nära sig ! O nu titta lilla solen fram igen ! Och pennan får nog vila tills måndag ! Have a nice weekend !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0