Jaa, nu är det ju snart Fiona Bruce , denna utmärkta programledare

 
Visst är man nöjd med sitt liv ! Och idag tvättade man på förmiddagen.och vilken tvättkällare har i huset , superb ! Och det här med torktummlaren . Tvätten såg nästan nystruken ut när det tummlats färdigt. 
 
 Sen på  eftermiddagen blev det en tur till fots fram och åter till hamnen.! Jaa, så länge jag  kan gå fram och tillbaks till hamnen så är man även  nöjd  Och på vägen ner satte jag mig o prata med fru Boman,. Detta fotot taget från ljugarbänken ovan kioskerna. . Glest nu för tiden på bänken men Sune, en man i min ålder kom och satte sig där och precis innan han gick kom min kompis som jag kännt sen ca 1960 , Jasper o satte sig där och det var ett fint återseende O på vägen hem i sällskp med Jasper som inte hade långt hem träffade jag kompisen Knut : Och längre upp på stan svärdottern Anna. O sen handlades det och gicks hem med kassar. 
      Vädret idag . Soligt o varmt .Inte ovanligt så här års när solen flödar. Vadå, augusti är ju en sommarmånad. Och vi får se om värmen står sig. Enligt dansken igår är vejerutvicklingen fra weekenden og framefter usikker.  Det här med t.ex. 10-dygnsprognoser o deras tillförlitlighet ?
           
        Jaa, Fiona får jag lyssna på snart i den Engelska antikrundan o sen kanske man lär sig nått nytt i Vem vet mest . Thats all. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0