Äras den som äras bör ! Idet här fallet barnbarnet Totte !

 
Idag blir nummer 7 av mina 11 barnbarn + dom som är bonus för mig, 13 år ! Och detta foto är taget 2010 i Askersund när Totte var o hälsa på farfar en sommar ! Och vi befinner oss på Borgmästarholmen !
 
 
Och här har vi ett foto från ...kommer inte ihåg men Tottes far har vidarebefodrat det till mig för några år sen ! 
Jaa, har ju passat Totte när han bl.a var i 3-års åldern o när vi åt middag så kom min parakit, den första jag hade och satte sig i närheten av Tottes tallrick ! Tror hon tog en smakbit ! O Totte tyckte om fiskbullar vilket till del förvånade omgivningen ! Fina minnen !
 
                      Det här fotot  har jag ochså fått från Tottes far ! Kul foto det ochså !
Och med detta foto så avslutar jag hyllningen ! Men i kväll har jag förmånen att fira Totte på plats, har man inte gjort sen år 2005 ! Kom man att tänka på ! Bara en sån sak !
 
              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0