Jaa, 32 % av mina läsare är denna vecka från andra länder !

Och som sagt nästa vecka kan det vara från andra länder ! Men har alltid läsare / sidvändare från USA o Germany ! Och denna veckan/ tidsperioden även  från Brazil, Swizerland, Denmark, United Kingdom , Netherlands ,Finland ! Har tyvärr inte fört protokol på länderna som varit här men Ryssland ibland o Kina, bl.a ! Sammanlagt har man väl 100- 150 läsare i veckan ! Vackert så ! Man har väl inte gjort sig nått större  namn här i Världen ! :)
 
       Men dom här namnen har man gemensamma gener med ! Geuken , Schmidt, Boenner/ Bönner o naturligtvis andra som är anknytna till dessa släkter ! Brunner ja, anknytning via mormors syster , Scmidt anknytning via mormors mamma , Geuken anknytning via mormors farfar, född i Amsterdam, o Bönner anknytning via mormors farmor !  Jaa, skrivit om detta innan o det beror väl att jag skulle vilja släktforska mer angående dessa släkter ! O då innan 1800-talet ! Som sagt ! Har ju födelsedatum o platser !
     Vi kan ta Johan Heinrich Geuken född i Amsterdam 1818-01-04 o frun Maria Anna Bönner född i Köln 1826--11-15. O Teodor Josef Johannes Geuken född i Magdeburg 1858-04-07 o frun Emma Helena Scmidt född i Halle 1861-08-08  ! Och det är som sagt den kvinnliga släkten till min mormor vars anor längre bak i tiden är skrivet i stjärnorna ! Jaa, jag är ju så fjantig att jag känner av mina gener inombords o det här med nyfikenheten på allt ! O känslor via musik mm. !
 
Jaa, nu ser det ut här som det gjorde för några dar sen då den första snön anlände ! Men sen tog ju Gumman Tö över men nu har Kung Bore tagit över igen men ...har ju erfarenhet av vädret här nere i södra Sverige , bl.a. !           
              Jaa, vilken match den i går mellan Liverpool o Arsenal ! I iskallt regn med snö inslag ! Liverpool pressade o förde matchen o oavgjort var verkligen rättvist ! Men låg under med 2-3 tills slutet och 3-3 målet kom när det bara var några minuter kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0