Jaa, det här med foton från här o där !

 
     Det här fotot togs i morse via fönstret o terrassen ! Tär dimma rådde vilka försett träden med rimfrost . O .-11 C var det !
 
 
Jaa, ett foto taget för nån minut sen ! O klockan närmar sig nu 13 ! Solen visar sig som synes och vilken vacker vinterbild det blev ! O tempen ute - 3 C !  Bara tacka o ta emot i detta nu !
 
Helgen jaa, inre tjänst idag med bl.a städning o lyssnande på parakiten Totte när han visslar bitar ur Kalinka som jag lärt honom göra ! Och folk har kunnat höra detta via telefonen ! :) Jaa, motionen blir ju inte lika omfattande vintertid när bl.a. drobbar behövs ! Men det tas igen senare ! 
 
       Jaa, vad har nu helgen i sitt sköte bl.a. vintersport, Engelsk fotboll o V75 på Axevalla känt för sitt långa upplopp ! Och där jag och en av mina svågrar varit många ggr på stochampionatet o tittat o tippat lite !
 
 Och en av mina söner kommer hem efter vistande på lassarett ! Ringde han o sa ! Nåting att verkligen glädja sig åt !
 
 
Har ju följare på en social sajt som förser mig med foton bl.a  från Ireland ! Detta är ett foto från Valentia Island ! Och en följare är Pictureireland ! Men finns från andra länder ochså med retweeter från andra !
 
              Jaa, denna gubbe håller igång med allt möjligt ! Det är bra för både kropp o sinne ! I mediabruset där kunskap verkligen behövs på många områden !  TREVLIG HELG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0