En snabbis så här innan ..

 
 Från Dicover Slovenia Platsen är Zelenci . Jaa, Slovenien har ju ochså  gräns mot Italien tänker jag på när jag ser namnet på platsen.Förutom då mot Ungern, Österrike o Kroatien : Jaa, Slovenien tillhör dom länder som jag är mest intresserat av..
 
 
Joodå blev en cykelfärd igår . Och denna gamla stenbro nära,  campingen i Simrishamn har man passerat åtskilliga ggr . Och sedan fortsätter cykelvägen norrut eller om man vill vika av mot badet eller hamnen t.ex.
 
Och när man har  cyklat förbi Tobisviksbadet med bassäng så är det inte så långt till havsbadet där dessa badhytter finns ! Jaa renoverade .Sen när ?
Och vem har inte varit här med barn o barnbarn o kompisar o andra .Men det finns andra bad som besökts under årens lopp , längs kusten.
            
                       Jaa, V-75 o friidrott på tv idag.Och innan dess ner i stan för inlämning av tips ! O kanske lite dammsugning ! Och imorgon ser man naturligtvis fram emot finalmatchen i fotbolls-vm mellan Frankrike o Portugal . Och där håller jag på Frankrike o tror dom vinner !
            Och innan dess blir det om vädret så tillåter en cykelfärd ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0