Jaa, varför inte ! Svanar är ju vackra o välkända fåglar .

 
Jaa, fick för mig att visa bilder av dessa vackra fåglar ! Foto  via Leonardo .
 
O här har vi ett foto signerat undertecknad taget för några månader sen i hamnen i Simrishamn !
 
Jaa detta foto retweetades från S.M.H  Amsterdam igår ! Jaa,  med texten Every lake belongs to the quieress desired by the swans . Vilken närbild ! Nää skall inte klaga på min lilla kamera ! Den tar ochså bra foton !
           Jaa, det här med Em-fotbollen. Tyvärr förlora ju Sverige mot Italien. Inte oväntat ! Trots bättre spel än mot irland .Men att inte haft ett enda skott inom målramen ännu ! Nu skall vi inte gnälla men konstaterar detta.! Igår slog ju Belgien Irland med 3-0 ! Vilket inte var nån överraskning ! Jaa, realism o det här med Sveriges kvarstående match mot Belgien ! Och det bästa laget hittils när det gäller spelet ! Spanien mot Turkiet ! Jaa, t.ex. Iniesta , vilken lirare ! Ikväll ser man fram emot matchen mellan Frankrike o Schweiz  !
          Jaa, realistiskt så finns väl segraren i Em bland följande lag. Spanien, Frankrike , England , Tyskland ! Men med Belgien kanske som outsider ? O nån jag prata med varna lite för Polen . Om nått annat lag vinner ! Högoddsare ! Jaa, själv begriper jag mig på fotboll ! Och  håller  med experterna om det mesta.
                Jaa, tyvärr knallskott, facklor o bråk mellan supporters inget nytt men det här med infiltreringen bland majoriteten  åskådarna av suspekta individer som troligtvis inte är några älskare av fotboll utan är ute efter att synas o bråka av olika anledningar ! Och vi i Sverige råkar ju ochså ut för dessa element .
    Och det här med terrorister som är förslagna o känner till olika knep o nästlar sig in lite varstans ! Kan man fundera över ! Jaa, det här med dom i Belgien som man trodde var på väg mot Frankrike . Som avslöjades !
          O som vanligt blåser det mycket ute ! På den fronten har man inte haft det lugnt på länge , där jag bor !
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0