Som det ser ut när man tittar ut !

 
Som sagt ! När man tittar ut verkar det åter bli en solig dag ! Och med detta foto retweetat från Marie Douglas Ireland, Carpet of wood anemon, inleder jag min dag där även jag kommer att se vitsippor på en planerad cykelfärd med intag av en del sol !
 
 
Som sagt det här med t.ex. cykelfärder och motionsrundor o ett digert fotoalbum där inte alla foton är förevisade  . Detta foto är från natureservatet  Tjälvesta ängar , taget juni 2013 ! Och Tjälvesta ängar ligger en mil norr Askersund och är ett unikt isälvsområde i Sverige ! 
            Som sagt det här med Vackra bilder , här o där ifrån ! Kan ingen heller ta ifrån mig ! Bland mina sysselsättningar ! På min intressekarta , typ ! Längs livslijen Från Rötter till Barnbarn med fötterna på Jorden o armarna mot Himlen oavsett " man bor i Korpilombolo eller Katmandou " ! Det gäller att även vara sig själv här i livet !
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0