Trivs jag ochså med !

 
Trivs jag ochså med ! Att visa vackra bilder från närområdet och från andra länder som ochså följer mig ! Och för närvarande är det ju länderna Slovenien, Nederländerna , Irland och ibland t.ex.Tyskland ! Och det här med diggandet av bl.a musik från " Tusen o en natt " längs Sidenvägen upp mot t.ex. Grekland !
           Och det här fotot är retweetat från Discover Slovenia , Maribor, näst största staden tro jag !
 
Och detta foto är retweetat S.M.H Amsterdam o namnet är Zeeland ! Zeeland ja ! En provins i sydvästra Nederländerna !
 
Från Picture Ireland/ FrederickBancale ! Och platsen är Giants Causeway ! Och när man ser detta kan man nog t.ex. tänka på landhöjningar o havssänkningar i forna tider !?Man kan ju ta reda på saker o ting om man själv är intresserad ! Men Giant´s Causeway ligger vid Antrimkusten i Nordirland !
 
Jaa, vilket fantastiskt vackert foto från Discover Slovenia , Lake Jasna  ! Och det är inget fel att vidga sina vyer även om man  inte kan se saker o ting på plats ! 
 
Egna upplevelser var det ! När jag och min kompis Torsten fotvandrade längs halva Vasalopps-spåret mot Mora så besteg vi Hökberget ! Och  därifrån tog jag detta foto utöver Orsasjön !
                Jadåå ! Jaa, med mitt intresse för Världen i övrigt och vissa av dess länder så är det inga problem för mig o titta ut över övriga Världen ! Och de länder jag ochså skulle kunna trivas i. Sen eventuellt var vissa av förfäderna kunnat stanna upp på vandringen norrut ! Är en annan historia ! Eller det med på senare år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0