Jaa, det här med att ta en dag i taget .

 
Foto från dagens runda . Och gnuggande av nävarna i den kyliga blåsten, oavsett väderprognos.Jaa, vädret ja. Ibland vågar man ju inte skriva om kyla . Med risken för att kallas oseriös av comme il faut-samhället.
 
 
Jaa, visst tar man en dag i sänder. Men min dag förgylls ständigt av tankar på roliga spännandew saker . Och det här med olika länder i Världen o platser där o läsa in sig på dom. Oavsett vad som händer i morgon 
        Följande länder har jag inte varit i oavsett flyg eller buss, O dom är jag intresserad av Om Krakow blir av  blir det ju Polen. Men Italien, Frankrike, Slovenien, Schweiz, Nederländerna o platser där. Jaa, Ryssland St. Petersburg. O det är fråga om bussresor som sagt. Kanske man kan förlänga livet med att ha sådana här tankar i huvet.
 Jaa, det här fotot har jag fått på Twitter idag via Best Pictures . Plats ej angiven.Men oavsett så är Världen full av Vackra platser
 
 
Och den här Vackra Bilden har man fått från Larry Turner. Morning light Custerstatepark.
 
              Det var de hele . O dansken nämnde nått om nattfrost nån dag den här veckan på Jylland.
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0