Jaha minsann , det blev ju fredag ochså.

 
Jaa, bilder från Världen och en kontinent. Där det fortsatt är kallt men kommer att bli mildare av naturliga skäl när Arktis får det kallare. Visst är det här plats i Antarktis som visas via Animal Life... Penguin pair.
      Jaa, kyla kan man även känna i Simrishamn idag i fuktig o kall vind. Och i morse på vädersajt nämndes nått om snöflinga över Smålands högland.  Och kyligt väder. V-75 går ju på Romme. och där ritades på en bild både en snöflinga o regndroppe kl 14 imorgon . Konstateras.
             Jaa, då cykla gick bra några regndroppar lite mer när jag cykla hem. Joodå sångövningarna gick bra igår , fick skjuts ner o hem av körkompis. Som vanligt känner jag spänning o entusisam även inför helgen . Och som sagt var det här med farrnor där t.ex. mycket av entusiasmen fick utlopp. Nån skulle kunna varit med mig av yngre generationer så skulle dom förstått .
            Vad ser man nu fram emot. Sport av olika slag o besök hos söner nere i stan. Innan Tv-tittandet börjar i morgon. Mer behövs inte för att få del av den inneboende entusismen. Och även vintersport gillar jag. Jaa, o i helgen är det premiär för årets alpina tävlingar i Sölden som vanligt.
          Och med detta önskas trevlig helg till ochså övriga Världen. Det är väl inget förbud mot att önska detta.Och varför inte prata om majoriteten av dom som är goda  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0