Jaa, det är länge sen jag var här men skam den som ger sig

Jaa, en försöker leva så gott en kan och några stora problem finns inte försöker leva mitt liv med pålästhet o livserfarenhet. Och tyvärr har det hängt upp sig med att få foton från kameran till 2018 men från åren innan finns ju foton att ta fram. Jaa, nu ägnas det ju tid till fotbolls-vm bl.a Där Sverige vann sin grupp men åkte ut i kvarten mot England men godkänt får Sverige och på tisdag blir det en intressant semifinal den mellan Belgien o Frankrike , svår o tippa. 
         Av en anledning kommer jag att denna vecka visa foton från mitt liv 
Detta foto är taget av mig o min kära mor 1938 då jag föddes o det äldre fotot väcker även det positiva tankar i huvet och staden jag föddes i hette Stockholm
 
Så avslutar jag me detta foto även det taget i Stockhom , och varför jag  kör med dessa foton tänk på Frankrikes nationaldag ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0