Ja, nää, inte gick det så bra!

Lite fick jag tillbaks på dagen dubbel. Satsa 50 kr o fick 140 ca. När det gäller de förhoppningsvis större pengarna gick det inte, ingenting på v-75. Varken på svågern Erlands, bolagstipset spelhålan Nord eller mitt eget. All right, skam den som ger sig!
                        När det gäller ett annat spel fotboll, såg jag Djurgården spela bra fotboll mot Malmö FF. Matchen sluta 1-1. Jag får ju säga det att Djurgården hade varit värd en seger! Malmö blir nog ochså bra men oj vad dom blev utspelade i första halvlek trots att dom tog ledningen bara efter några minuter. Jag tror att Djurgården slåss om seriesegern i år, dom verkar ha en bra trupp med många unga lovande spelare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0