Välkommen i släkten, Anton


Jajamänsann! I natt  föddes Anton! Föräldrarna heter Jonna o Mikael Ekblom. Jonna är min syster Elisabets yngsta dotter och dom bor i Göteborg. Grattis Jonna o Mikael o naturligtvis Anton ochså o hoppas att han får ett bra liv! 

Samtalet om Antons födelse fick jag från min syster när jag tog min nästan dagliga runda. Vädret i dag, 0 grader o dimma. Fotot är taget i hamnen där nu ochså isen har lagt sig liksom vid strandpromenaden. Inga fåglar i sikte i dag heller förutom några kråkfåglar och nötväckor. Rundan gick bra o stativet fungera utmärkt. Nu skall jag snart gå på spelhålan o hämta v-75 program o handla lite på Netto. I kväll blir det till att se på ishockey o På Spåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0