Ja, Gina Lollobrigida har....

346465-39 Jag alltid tyckt om sen jag börja se hennes filmer på mitten av -50-talet! Oj,oj,oj, vad jag drömmde om henne på nätterna, det inte lätt o va tonåring o förälskad! 

På rundan i dag var snön nästan borta utom på den högsta punkten på slingan där det var mycket snö kvar! Inga andra simfåglar än änderna syntes till. Har förlorat hoppet om att återse den vingskadade gåsen trots att han verka pigg o gick både på land o betade gräs o simmade utan besvär. Läste i tidningen att Miljöpartiet vill höja bensinpriset med 2 kr litern. Snart vill dom väl höja etanolskatten ochså. Etanolen lär ju inte heller vara så miljövänlig. Bäst lär ju biogasen vara för miljön o batteridrift förståss! Läste ochså att Engelsmännen bestämmt sig för att bygga mer kärnkraftsverk! Det tycker jag Sverige ochså skulle gjort o inte lagt ner Barsebäck! Finnarna bygger ochså nytt! Men vi i det här lilla naiva landet vet ju alltid bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0