Ebb i Askersund?

346465-136
Ja, efter att gått nästan hela strandpromenaden gick jag upp i stan o köpte virusskydd. Mitt skydd hade gått ut i halva mars så jag tänkte jag instalerar nytti dag. Sen gick jag vidare på min promenad och såg den här "strandningen". Båten fanns inte där i går. Det är nog en typ som har tröttnat på båten o bara slänger ut den i naturen på första , bästa ställe, Ja, sen kom jag hem o åt o instalerade virusskyddet. Jag har ett skydd som heter F-Secure o det var det jag förnyade, så nu varar skyddet till -090321. Jag har inte haft något virus eller annat obehag sen jag skaffade detta(ingick när jag köpte ny dator för 2 år sen)
Dagens nyheter: Obama är favorit till demokraternas presidentkandidat, jag vill ha Hillary. Sverige har erkännt Kosovo,bra tycker jag. Allt fler unga skuldsätter sig. är det någon överoptimism om att farbror Staten ordnar det om det går snett?!  Ordnar sig alltid eller naivitet!? Antibiotika skrivs ut mer o mer trots faran med resitenta bakterier o varningar för detta. Minsta motståndets väg, för det kan väl inte vara okunnighet hos läkarkåren?! Nä nu skall jag gå o äta kvällsmat o sen blir det både elitseriehockey o Champions L. på tv!  Hä blir te o sappa lite! Förresten en hälsning till Linnea som tycker om min blogg, kram ochså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0