Hembyggdsparken får jag alldrig nog av.

346465-155
En runda blev det som vanligt idag, fattas bara! Nån minusgrad o lite snö på marken o strålande sol. Inget större fågelliv vid strandpromenaden o inte i hamnen heller. Den vita anden har jag inte sett på en vecka snart.
                  Från tidningarna: Bert Karlsson ska ha eget matprogram i tv, räntan i Usa sänks i kväll, 20 personer slogs på BB på Karolinska i Stockholm, ingen vet varför! Men jag vet tror jag. De manliga slagskämparna trodde alla de var far till barnet?!
Det diskuteras nu en del i media om att det är folk som tjänar pengar på att ha reklam på sina bloggar. När det gäller det upplägget som jag har o många andra så kommer ju reklamen mellen de skrivna inslagen o fotona. Jag har detta upplägg för att slippa betala till bloggägarna! Så är det o så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0