Plötsligt var han där igen!

346465-166
Efter mer än en vecka var den vita anden o hans kompisar tillbaks igen. Jag hade faktiskt bröd med mig idag på rundan, tankeöverföring? Att det är en hane ser man på 2 sjärtfjädrar som svängda går uppåt. Annars är det ju färgerna som ochså skiljer sig mellan hona o hane. Honan är ju brun o hanen är färggran. Men är man vit så är man vit. Jag undrar hur ungarna kommer att se ut. Änderna börjar nu bilda par så smått men jag har inte sett om den vite skaffat sig fjälla ännu
                     Nä, nu blir det som sagt fotboll för hela slanten och senare ikväll kommer ju matcher från den spanska ligan. Sicket eldorado. O så Rolf H, hoppas det går bra i Kristianstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0