Lycka till mot Djurgården, ÖSK!

Djurgården har ju gått bättre nu ett tag. Hade ju en väldig svacka från när allsvenskan  kom igång igen efter fotbolls-EM o fram till för några veckor sen. Men efter  mötena mot Rosenborg i kvalificeringen för UEFA-cupen, där Djurgården förlora bortamatchen stort, undrar jag hur det står till med självförtroendet! Hur som hellst så blir det en tuff uppgift för ÖSK att ta poäng, tror jag. Vi hoppas på det bästa.
                                                     Rundan idag, sådär. Men det går an. Inga sensationer i fågellivet. September idag, inte mycket o göra åt. En dag i sänder var det!
                                                   Kalle Parakit, som jag mer o mer tror är en hona, blev nog väckt av tidningsbudet i morse vid 4-tiden. För när jag kom ut i köket kom han flygandes ut från hibiskusen där han tydligen slumrat till. Sen var det ett väldigt "kacklande" tills han kom upp på trädgrenen från gardinstången. Sen gick jag så småningom ut på min runda o när jag kom hem satt han o myste i buren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0