Karantänen släppt!


Ja, det är den. Prova pulsen i morse, 48 låg den på. Då har jag väl inte nån infektion i kroppen längre! Så dr Ekblom ordinera snabb cykelrunda med uppehåll i hamnen för imundigande av en glass. Sen blev det full fart på cykeln via strandpromenaden, där all is givetvis var borta, förbi hembygdsparken och hit vid avslutningen av första skogsrundan. Jag cykla på motsatt håll motför det jag brukar gå på min motionsrunda. Sen förbi idrottsplatsen till vänster och mot hemmet. Rundan inlleds till fots i morgon. Över en vecka har gått sen förra rundan
                               Ja, det här med puls. På den tiden jag rökte hade jag alldrig över 65 i vilopuls. Numera har jag omkring 50 i vilopuls. Det är ju alldeles utmärkt, inget snack om saken!
                              I e.m. blir det v-75 och bl.a. spansk fotboll på tv. Såg att både Barcelona och Real Madrid skulle spela ikväll. Barcelona kl 20 o Real Madrid 22. En som är intresserad av sport har ju alldrig tråkigt. O ägnar man sig själv o motion nästan varenda dag så är ju det ännu roligare. Kan man sen se lyssna på världsmusik o se på flyguppvisninar på youtube o skriva på 2 egna  bloggar, så försämmrar det ju inte livskvaliten.. Prata om att hänga med men utan stress! Och hjärnan behöver ochså lite "gympa" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0