Hoppas dom travar som jag vill!!!


 Jaa, inte dom här hästarna kanske. Fast kanske någon är med idag av dom på Solvalla? För bilden tog jag i slutet på maj 2009 när jag för 12 gången i sträck var i Stockholm på Solvallas elitlopp. Jag är ju född i S-holm(flytta där ifrån när jag var ca 3 år) så jag och en kompis brukar vara dar i fyra dar och bo i närheten av Medborgarplatsen på söder. Så det är inte bara hästar inte!!
              Jag har precis skrivit ner mitt V75 tips och skall snart gå till spelhålan i närheten o lämna in det. Nu är jag inte bara intresserad av att vinna pengar för travsporten är spännande  med olika scenarior o taktik. 
 På Solvallas elitlopp brukar det vara över 30 000 människor, bara så ni vet!!
            Nu börjar ju olympiaden! Och direktsändningarna är ju mest på kvällstid o till en del på nätterna. Skidor och skidskytte går dock alltid på kvällen har jag sett! Och i kväll kör damerna kortloppet i skidskytte. O damerna spelar hockey. Alla tiders säger en som ochså är sportfantast! Fast jag är "fantast" på mycket om jag får säga det!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0