Jag föredrar solens varma strålar!


Ja, det gör jag! Jag skickar solens varma strålar över dom jag tänker på och ärar o tycker om. Och solen lyser varje dag, vare sig den är bakom molnen eller inte. Några "businesshjärtan" är inget för mig. Och att jag tänker på och tycker om o känner värme för anhöriga, o kompisar, det gör jag alltid och inte nån speciell dag! Älskar, säkert det ochså! Ingen nämnd o ingen glömd!!!
  
Visst blev det utegång även denna dag där solens strålar mer o mer kröp fram. Nu är full fräs! O rundan företogs som vanligt runt stan utom hembyggdsparkens område. Hade lite ont i knäna idag men inget svullet. Vad är det som sägs, Jo, även solen har ju sina fläckar. Vi får se, bara en tillfällighet!?
                     På V75, inte ett öre. När det gäller OS så blev jag ochså förvånad över skidskyttedamernas tider på åkningen. Skyttet gick ju bra. O inte verka det svårvallat. Mystiskt!? Kan väl inte vara nerverna o prestationsångest? Nää? Damkronorna vann ju över Schweiz. Hoppas dom tar medalj!!
                        Vad har vi i kväll. Det är väl mest herrarnas skidskytte. Och Atletico mot Barcelona i spanska ligan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0