Oj,oj, vad tiden går fort !


Ja verkligen, på många sätt !  Veckorna bara flyger förbi, det gäller att hålla i kepsen ! Den här vyn över hembyggdsgården fotograferade jag för första gången 2006 då kameran var nyinköpt! Över tusen mil med råge har jag nog gått och cyklat sen hösten 2005 !  O mycket sjuk har jag inte varit ! Några gallstensanfall de första åren och sängläge några dar en enda gång i någon slags influensa. Ryggskott en gång och besvär med båda hälsenorna vid vars ett tillfälle.
Idag blev det en lång runda efter gårdagens korta med styrketräning vid hemkomsten. Jag tror att jag kommer att gå långrundor måndagar o torsdagar och ha "fridagar" tisdagar o lördagar. Resten, 3 dar, kortrundor med styrketräning ! En justering bara !

Det här, så kallade koloniområdet nedanför norra kyrkogården borde Askersunds kommuns makthavare börja på att ta tag i för miljöns och trevnadens skull ! Har haft bilder från området innan. Numera styr ju socialdemokraterna tillsammans med miljöpartiet o vänsterpartiet kommunen. Särskilt miljöpartiets taleskvinnor borde ju i miljöns anda ta tag i saken ! Det här är en skam för stan och dess innevånare, tycker undertecknad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0