Vilken runda !


När jag steg upp vid 7-tiden var det 14 grader o växlande molnighet. Åt tidig frukost och läste tidningen o packa min lilla ryggsäck för kl 9 kom Torsten o hämta mig . Vi skulle åka till Mariedamm och för att gå vandringsleden ca 1 mil bl. längs sjön Trehörningen. Den syns delar av på bilden. Denna fantastiska vandringsled kommer att vara vår återkommande, nån några ggr i månaden, vår, sommar o höst.  Några ggr. stannade vi och drack kaffe o åt mackor, en gång grillade vi korv ! Efter det bilade vi upp närmare östgötagränsen genom pittoreska småbyar. För dom som "kan googla" och är intresserade så slå Mariedamms-leden eller Mariedamm så ser ni var orten ligger ! God kväll !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:02:51
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Jan

Jag bloggar även på wordpress men det är ingen "familjeblogg" så att säga ! Facebook finns jag ochså på men är inte där varje dag ! Blogg.se blev min första blogg !

2011-07-13 @ 17:55:33
URL: http://ekblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0