Inget att snacka om ! Bayern München var bäst !

Att 2 av Bayerns mål var tvivelaktiga förändrar inte saken ! Men får en plan vara så nedvattnad som när matchen börja ? Inget lag i världen kan i längden hålla den klass som Barcelona gjort ! Undra om inte Bayern M är det bästa laget just nu i Europa. Och jag tror ju inte Barcelona kan komma ifatt på hemmaplan  på returmatchen ! Men Real Madrid är väl inte given som segrare i den andra semifinalen ! Men jag hoppas att Bayern München får möta dom i finalen ! Nää, Barcelona är inte outstanding längre ! Vem trodde att det ständigt skulle rulla på ? Inte jag ! Till slut tar det slut. Särskilt när många nyckelspelare är skadade ! Och Messi var sig inte lik trots att han mötte ett mycket bra försvar ! Men för mig är Barcelona som sagt  absolut världens  bästa lag  genom tiderna när dom var som bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0