Det här med teknikens under !

Igår såg jag att e-posten inte fungera ! Och då är det ju den ingående serverns lösenord, pop nånting, som inte fungerar. Det är ju telebolaget som jag tillhör som jag fått lösenordet till denna server av. O så funkade det inte längre,av nån orsak ! Ibland har jag kontakt med bolagets support per telefon. Det tycker jag känns bäst ! Och jag har alltid blivit bra bemött av dom som ger mig support ! Kan det bero på att " jag inte har taggarna utåt " när jag öppnar samtalet med dom, utan öppnar det på ett vänligt sätt ? Det är ju inte dom som skall ge mig support som har " gjort att det blivit fel " ! Och Idag skall jag få ett nytt lösenord med posten eller kanske på måndag ? 
       Jag har ju allt samlat hos samma bolag numera ! Mobilt bredband, mobiltelefonen, bredband i väggen, telefonen, " fasta" , datan på det,några tv-kanaler på det och dessutom finns husets kabel-tv på samma bolag !
                 Jag skulle inte vilja ha ett sånt jobb som dom som är supporters. Ofta är det ju yngre människor ! Och jag har berömt dom ibland ! För det har dom varit värda då !
              Och nu blir det motion igen. Igår hade jag inre tjänst ! För en gångs skull så regnade det ihållande då ! Och " den ulovade  " åskan här i området vek av över Östersjön från landets sydligare delar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0