Hej på er, alla två !

Hur helgen har varit, jo bra ! Mycken sport t.ex. ! Jaa, livet består inte bara av sport men för mig är det en positiv sak i tillvaron ! Annat som är positivt är mina roligheter att tänka på med " större variation " ! Bussresor, Askersund, Örebro, Hjo, Simrishamn/ anhöriga, flytt, rötter med framtidstro.
Flytta ja ! Har förstått att det är lika svårt att få lägenhet i Örebro nu som det var för 7 år sen då jag då fick välja att bo i Nora, Arboga eller Askersund i stället ! Mina poäng räcker inte så jag får samla på mig mer för framtiden i då ÖBO. Väldigt dyrt att bo i de privata om man inte har tur att hitta nått lämpligt. Och att det blir dyrare för mig att bo i Örebro det är ju inte konstigt om man lägger till " utbudet " ! Ja, Hjo har jag ju ochså fina minnen ifrån liksom Örebro, o båda ställena finns nu i närheten ! P.g.a. av att jag har mina flesta anhöriga i Simrishamn är det väl självklart att jag har fina minnen därifrån, men Hjo, Örebro och Stockholm är mina favoritstäder i Sverige, ochså det ganska självklart !!!
Och motion blev det idag efter den i " soffan " ! Alltid lika välkommet !! Och med " iaktagande av att ej gå över smärtgränsen " !!! O vintern kvarstår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0