Vad är det här för land ?

Eftersom jag kallar mig världsmedborgare så " reser jag runt i världen " och då ganska ofta sydöster ut bl.a. i Kaukasus- regionen. Och drömmer ibland att få göra det med egna ögon ! Om man nu inser att jorden har över 200 länder med 7 miljarder innevånare, så tycker jag det är nödvändigt för synen t.ex. på Sverige ! Ibland är nog ödmjukhet ett bra ord att använda i sammanhanget ! Vad heter det här landet som har så vacker natur ? Ledtråd ! Gränsar till Rumänien o Ukraina !
            Bild från Wikimedia commons . Svar kommer vid nästa bild från ett annat land. Det är upp till var och en att läsa om länderna tycker världsmedborgaren Jahan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0