Dagens foto var det...

Jaa, det kan ju vara flera ! Av olika datum ! En av mina etiketter ! När det gäller vädret så var det alldeles utmärkt i dag , varmt o skönt ! Och den företogs i god  fart ! Med i Hjo inhandlade nya walkman-skor ! Och dom var reade men ändå rätt dyra ! Men bättre träningsskor har jag aldrig haft !  Fantastiska att gå i ! 
        Vädret ja ! Det åskar rätt bra i Tyskland såg jag på en åsksajt, tysk sådan ! Upp mot norra delen ! 
   Jaa, jag skulle ju se hur det var med tillgången på blåbär i Askersunds skogar där jag bl.a. motionerar. Fler har jag sett men har man tålamod så går det att få ihop några liter på nån timme ! Största faran för bären just nu är torkan ! Så i morgon blir det plockning om inte Tor jäklas !
         Och i kväll spelar damerna semifinal mot Tyskland i fotbolls-em. Det blir spännande. Och idag har jag sett serierna Hunted o Mänsklighetens historia på play ! Mycket bra serier båda två. Båda är en spegling av människans för-och nackdelar. Det gäller att vända på myntet i den " realistiska humanismens namn " ! Med den vetskapen så kan man leva ett bra liv utan grubblerier eller utopiska löften ! Med fötterna på jorden !
          Och dagens foto är det relativt nytagna  på mitt barnbarn Tåtte. Som är tredje yngst ! Hoppas att du har ett fortsatt bra sommarlov Tåtte ! Och Tåtte ingår ju i min livslinje,från " Rötter till barnbarn" !
 
 
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0