Jag vet inte om jag vågar prata om det !?

I det här landet får man ju inte förhäva sig även om det är sanning, typ ! Då kan man kallas för egoist o osolidarisk, typ ! Så här är det ! Idag gick jag mina 5 km i bra takt i 25 C o i skugga o sol om vartannat ! Och var lika pigg o nöjd när jag kom hem ! Varje gång jag som 75-åring gör detta är jag stolt över mig själv, oavsett !
        Det finns alltid dom som har det sämre än jag har men hjälper det dom om jag inte ser det positiva i mitt liv ? Och det finns faktiskt något som heter eget ansvar ! Vare sig man är kollektevist eller inte ! Och även om man har samma situation som " fattig eller rik " så tacklar man saker olika. När skall det gå upp för t.ex. politiker !
                  Det här fotot är från idag ! Åska spås senare idag i mitt område men det är då det ! Och inte är det så dumt med 4 årstider ! Om man tacklar dom positivt efter deras olika sidor ! 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0